Online kampaň podpoří Vaše prodeje

on . Posted in Firmy

Máte svůj bussines? Máte web či e-shop? Máte reklamu? Že ne? Dovolil bych si to vysvětit na příkladu s tím, že prodáváte auta, ale nemáte výlohu a poutač. Pravděpodobně k vám pár lidí zabloudí a auta si prohlédnou, ale jinak žádná sláva.

V tuto chvíli máte na výběr, buď budete při plánování online kampaně spolupracovat s reklamní agenturou nebo ne, v rámci procesu plánování reklamní kampaně vás čeká několik důležitých aktivit, které nelze podcenit.

 

Během plánování byste měli provést:

 

  • analýzu mediálních aktivit vaší konkurence 
  • analýzu „konzumace médií“ vaší cílovou skupinou
  • analýzu nákupních zvyklostí vaší cílové skupiny

 

Pokud si však na to sami netroufáte, svěřte tento nelehký úkol reklamní agentuře, která s vámi před začátkem udělá pohovor a zjistí:

 

  1. poznají váš business a vaše zákazníky
  2. zvolí vhodné kanály
  3. vytvoří reklamní kampaně
  4. vy (klient) je zrevidujete, popřípadě doplníte
  5. dostáváte pravidelný report, jak si vaše kampaně vedou

 

Takže neváhejte a svěřte se do rukou odborníků na online kampaně.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit