Venkovní reklama působí na zákazníka nepřetržitě

on . Posted in Firmy

Venkovní neboli outdoor reklamu nacházíme ve všech městech a při komunikacích. Setkáváme se s ní například v podobě billboardů, bigboardů, CLV vitrín či světelné neboli LED reklamy. Výhodou outdoorové reklamy je, že na potenciálního zákazníka působí vlastně nepřetržitě, a tím je docíleno vysoké četnosti zásahu reklamním sdělením. Firmy ji používají také tehdy, jestliže chtějí budovat povědomí o značce u široké veřejnosti. Venkovní reklamou lze cílit jak celostátně, tak i regionálně. Nicméně podnikatel musí počítat s tím, že tuto reklamu musí nejdříve vyrobit, tzn. musí počítat s výrobními náklady a teprve poté ji může umístit na venkovní plochy, ze kterých následně platí nájem.

SEO = jako skryté eso v rukávu

on . Posted in Firmy


V tomto článku bude řeč o SEO optimalizaci, jenomže pokud chceme pochopit celý princip, měli bychom znát, co to vlastně SEO vůbec je. Dobrá, jedná se o zkratku, pochází z anglického jazyku a doslovný překlad zní "Search Engine Optimization".

Liberec je ideálním městem pro vaši kancelář

on . Posted in Firmy

Většina lidí si často mylně myslí, že sídlo vaší firmy musí být v hlavním městě Praha. To ovšem už dávno neplatí. Záleží na jaký sektor se vaše společnost zaměřuje, ale pokud máte zákazníky  napříč českou republikou může vám být úplně jedno kde sídlíte.

Pronájem kanceláří Liberec